Placeholder Image

字幕列表 影片播放

  • - [Man] Can you sign my,--

  • - Yes, hold on, I promise I will get to every single person.

  • You'll send me an email, DRock, no?

  • All right, good, I'm just gonna put this here,

  • nobody break my wine, it's a nice gift.

  • All right, you'll take this picture

  • and you'll email Gary@VaynerMedia

  • and then you'll put French subtitles in the title,

  • subject line, and I'll get it organized.

  • - All right, no problem.

  • - How is everybody, good?

  • - [All] Yeah!

  • - Let's do it.

  • - [Man] How was the food?

  • - Food was fuckin' ridiculously good.

  • (group laughter) And I'm a snobby,

  • - [Man] How was the wine though?

  • - The wine was really good too, I'm a snobby New Yorker

  • and that was really good. - Yeah.

  • - Really good, has anybody ever eaten here?

  • - Yeah.

  • - [Gary] It's fancy though, right?

  • You're a fancy dude huh?

  • - No, I live here.

  • - Just kidding, awesome.

  • - [Man] It takes four months before you can eat.

  • - All right here's my concept for this

  • so I can get through this, let's just first do selfies

  • and sign books, and then we can do questions,

  • because otherwise people would have to wait

  • like four, five hours, and I've done this before.

  • So let's first do the photos and things

  • of that nature and then I'll try to answer questions

  • if I can after.

  • (upbeat music)

  • Real pleasure.

  • - [Man 2] Who is the best NBA player ever?

  • - [Gary] Who is the best NBA player ever?

  • - [Man 2] Yeah. - Patrick Ewing.

  • You're not recording.

  • (all laughing) Best NBA player

  • is Patrick Ewing, 'cause I'm a Knicks fan,

  • and that's who I say.

  • Real pleasure man, thanks for coming.

  • - [Man 3] Something to tell to businesspeople?

  • - Reverse engineer yourself, don't try to be somebody else,

  • not for your parents, not for me, not for him, for yourself.

  • - [Man 3] Thanks Gary. - You got it.

  • Where were you before?

  • - In Curacao, in the Caribbean.

  • My dad lives there, but I want to sell stuff

  • and make money, but my market lives in the U.S.

  • - [Gary] Okay.

  • - [Man 4] How can I do that best?

  • - [Gary] Well what do you want to sell?

  • - [Man] T-shirts, and it's gonna be fishing T-shirts,

  • and so it needs to be higher performance,

  • and they're not gonna find 'em here, only in the U.S.

  • - [Gary] Okay, so why can't you set up,--

  • - [Man 4] 'Cause I don't have a friend or a cousin

  • or brother in the U.S. that can hold 1,000 T-shirts

  • in his room for me, - [Gary] You shouldn't do that,

  • you should sell them on spec.

  • - [Man 5] You're the one who made me shift

  • towards gratitude in my business.

  • - Funny thing happens when you make that move.

  • - [Man 5] True right?

  • - All these things are switches, everybody wants

  • these little things, they're binary,

  • you're either on or you're off. There is no half-pregnant.

  • - [Man 5] The process. - It's a process.

  • - [Man 6] So my question is actually this, I have an idea

  • and I'm really into it, I really want to work for it.

  • But my question is, the only thing that I'm missing

  • is actually a good financial base,

  • I know how to get it, but how can I work it

  • in that way that I still have something to say

  • in my own idea, the best possible way?

  • - Well if you don't have the money,

  • and if you raise the money, you don't have the say,

  • then you have to wait until you have

  • the money to have the say. - [Man 6] That's the best

  • and only way. - It's the only way,

  • if you want to have say, unless you decide this idea

  • is worth you learning from.

  • The biggest problem everybody here is gonna make

  • is they think their current idea is the end-all, be-all,

  • a lot of your businesses and ideas are stepping stones.

  • so maybe it's better for you to not have say,

  • learn what's good, learn what's bad, you're a young man.

  • - [Man 6] I'll tell you what, - You know what's great

  • about being a businessman, is you don't retire at 31

  • like an athlete, you play forever.

  • So instead of waiting until you make the money

  • to have control, maybe it's better to not have control,

  • you learn, it sucks 'cause you don't have control,

  • but you learn, maybe you'll make some money

  • and then you can take the money and go do your next thing.

  • You're always gonna have ideas, this isn't your first idea.

  • - [Man 6] That's true. - Got it?

  • Don't fall in love with an idea.

  • - [Man 6] Okay exactly.

  • Thank you man. - You're welcome.

  • - [Man 7] I want to say to you that if today I stand there,

  • it's because of one guy, who is behind you,

  • who gut trusted what you said,

  • that you have to cut friends from your inner circle

  • to succeed, - Yes, yes.

  • - And today I know that I'll achieve greatness

  • because I will show him that you have not

  • to cut friends to make it. - I love it man,

  • well good, like too many people try to make a narrative.

  • The only narrative that works is your true narrative.

  • So many people here fronting as experts or as coaches

  • and making stuff happen, you're aspiring,

  • you're through the process, document your best story

  • that will get people to buy more jewelry than anything

  • is that you guys come out and say,

  • we're just starting, we don't know shit,

  • we just know that we want to put this out in the world.

  • People will relate to that more

  • than you saying, we're this, we're that.

  • Got it? - [Woman] Yes.

  • - The truth always wins.

  • - [Women] Okay.

  • - It might not be winning this moment, this month,

  • this year, but it always wins at the end.

  • - I'm a radio host at one

  • of the national radio studio Brussels.

  • - Okay.

  • - And I'm a high school drop out.

  • - Vlog.

  • - I quit high school when I was 17.

  • - Yep.

  • - Now I'm just chasing my career,

  • trying to do some shit, you know.

  • - Yep.

  • - [Man 9] But I see a lot of kids right now.

  • - I'm listening to you.

  • - [Man 9] What you see right now is maybe zero point zero

  • one percent of people that chase their dreams.

  • - Right. - What I want to

  • do is I wanna start like a sort of YouTube show.

  • - Okay.

  • - To interviewing like celebrities.

  • - Okay.

  • - About following their dreams.

  • - Okay.

  • - Inspire a lot of people here, youngsters.

  • - Okay.

  • - Like me.

  • But how do I brand something like this.

  • I know through YouTube, but how do I

  • use Twitter, Instagram, Facebook up to its full potential

  • to just grow it as,

  • you know what I mean.

  • - Of course I know.

  • It's the quality of your content.

  • - Is it only the content?

  • - And it's the tactics.

  • So the tactics are free.

  • You can by Jab Jab Jab Gray Hook for 12 bucks.

  • - Okay.

  • - And fuckin', I told you the tactics.

  • The number one thing everybody should do here

  • is not listen to what I'm saying,

  • they should watch what I do.

  • You wanna be big on all these platforms,

  • just look at my behavior.

  • The problem is everybody wants it to happen too fast.

  • - Yeah.

  • - The question isn't how do you do it.

  • The question that people really mean

  • is how do I do it faster?

  • The answer is you don't.