B1 中級 美國腔 147 分類 收藏
開始影片後,點擊或框選字幕可以立即查詢單字
字庫載入中…
回報字幕錯誤
What the hell have I been doing with my life?
Trying to get in shape, man.
But I hate going to the gym, so I decided I'd go veggie twice a week.
It's brutal.
I can only make it till about 5 o'clock.
Five o'clock, that's what I realized about myself, you know that?
Something has to die every day in order for me to live.
Something's got to get its beak chopped off, its feathers yanked, uppercut to its jaw, just in order for me to survive.
I'm trying!
Couscous and all that shit.
It's awful.
I saw this thing, though.
They said if everybody went vegan, if everybody went vegan or vegetarian, whatever the hell they said.
One of those "V" ones, right?
They said it'll be great for the environment, you know.
I guess there's all this cattle standing around, and when they fart, the gas goes up in the atmosphere and causes something.
Right?
They're always doing that shit.
You know, "If everybody went vegan, the air would be—"
"If everybody drove an electric car, if everybody just had some snowshoes on."
Right, they just won't come out and say it.
Nobody has the balls to come out and just say, "Look, 85 percent of you have to go."
That's it, that is it.
I have been bitching about the population problem for three specials in a row.
Waiting for some politician to have the balls to bring it up, but they won't do it, they won't do it.
We live in a democracy, right?
Can't be honest in a democracy.
You need the votes.
You can't run with that as your platform.
Coming out there: "And if elected, I would implement a program to immediately eliminate at least 85 percent of you!"
"This planet cannot sustain the sheer numbers—let me finish!"
"This will not be arbitrary."
"Under your seats is a multiple choice questionnaire!"
"If you did not bring a pencil, you're already out!"
You can't do that.
You got to be nice.
You got to be fucking nice, especially this day and age, man.
Everybody getting in trouble, all these goddamn groups out there, bitch, moaning and complaining anytime anybody says anything.
"We're part of a group, eh."
You gotta apologize.
"I'm sorry to people who own Shar Peis."
"I didn't mean to say that it's an ugly-ass dog, nah."
Right?
You know what? Fuck you and your group.
What about that?
What do you got, two million people in your group?
There's 400 million in this country.
Nobody gives a shit.
Right?
Who the fuck joins a group?
"I'm gonna join a group, that's what I'm gonna do today."
Go to meetings.
What kind of a fucking loser, right?
That's the same way I look at people who got upset about, you know, Michael Sam, the gay football player kissing his boyfriend when he got drafted.
Everybody bitch, moaning and complaining.
It's like, dude, that's what you get for watching the draft, alright?
Now once again, what kind of a fucking loser just sits there watching round after round?
"The Jets are up next."
"I think they need a quarterback."
"They need to improve their defensive line."
Dude, that's like going to a graduation ceremony where you don't know anybody who's graduating.
You're just fucking sitting there.
They're gonna have the whole list the next day.
They'll have everybody, who drafted who, when.
Fucking got to sit there and watch that shit.
Those stupid interviews.
"Yeah, you're a member of the Buffalo Bills."
"How does it feel?"
"Well, you know, it's a blessing."
"I want to thank God."
"Gonna try to do my best, it's a great organization, and the same shit the last 80 guys said."
Yeah.
I'm glad he kissed him.
He should have fucking blown him.
Yeah!
With birthday cake in his mouth and a Santa Claus hat on his head, just to ruin the entire year.
Holding a flag that fucks up Flag Day.
You'll keep thinking about it.
Yeah.
Fucking stupid-ass groups.
People apologizing to them like they have some sort of power.
Look, if you're being a dick, apologize.
But other than that, yeah, go fuck yourself.
提示:點選文章或是影片下面的字幕單字,可以直接快速翻譯喔!

載入中…

載入中…

超爆笑!喜劇演員 Bill Burr 的人口爆炸解決方案 (Bill Burr Tackles The Population Problem | Netflix Is A Joke)

147 分類 收藏
lauren.huang 發佈於 2020 年 3 月 31 日
看更多推薦影片
  1. 1. 單字查詢

    在字幕上選取單字即可即時查詢單字喔!

  2. 2. 單句重複播放

    可重複聽取一句單句,加強聽力!

  3. 3. 使用快速鍵

    使用影片快速鍵,讓學習更有效率!

  4. 4. 關閉語言字幕

    進階版練習可關閉字幕純聽英文哦!

  5. 5. 內嵌播放器

    可以將英文字幕學習播放器內嵌到部落格等地方喔

  6. 6. 展開播放器

    可隱藏右方全文及字典欄位,觀看影片更舒適!

  1. 英文聽力測驗

    挑戰字幕英文聽力測驗!

  1. 點擊展開筆記本讓你看的更舒服

  1. UrbanDictionary 俚語字典整合查詢。一般字典查詢不到你滿意的解譯,不妨使用「俚語字典」,或許會讓你有滿意的答案喔