Placeholder Image

字幕列表 影片播放

自動翻譯
  • (dog slurping) (playful music)

    (狗叫聲) (俏皮的音樂)

  • - It was good.

    - 這是很好的。

  • (dog licking)

    (狗舔)

  • (plate falling)

    (盤子掉下來)

  • What's up guys? I'm Q and this is Ru,

    你們好嗎?我是Q,這是Ru。

  • and today, we're gonna be trying baby food

    今天,我們將嘗試嬰兒食品

  • for the first time.

    第一次。

  • (cute orchestral music)

    (可愛的管絃樂)

  • You excited?

    你興奮嗎?

  • (dog panting)

    (狗喘氣)

  • Ru is getting restless

    小茹開始不安分了

  • so we're gonna get it started right now.

    所以我們要去得到它 現在開始。

  • (claps)

    (鼓掌)

  • Ru, come back.

    小茹,回來吧。

  • (dog whimpering)

    (狗嗚咽)

  • Okay, so the first thing we're trying today,

    好了,所以我們今天要嘗試的第一件事。

  • (record scratching) hold up Ru, hold up, boy,

    (記錄劃痕)等一下魯,等一下,孩子。

  • hold up, boy, hold up.

    等一下,孩子,等一下。

  • The first thing we're trying today is Chicken.

    今天我們首先要嘗試的是雞肉。

  • Let's see. Yeah, Ru likes it.

    讓我看看是啊,小茹喜歡。

  • He looks like he's having no problem.

    他看起來好像沒有問題。

  • Okay.

    好吧,我知道了

  • (laughs)

    (笑)

  • Okay, okay, okay, okay. (dog licking)

    好吧,好吧,好吧,好吧。(狗舔)

  • Oh, okay.

    哦,好吧。

  • (dog slurping) (dog swallowing)

    (dog slurping) (dog swallowing)

  • (dog licking)

    (狗舔)

  • (grunts)

    (咕嚕聲)

  • it's not that bad.

    這不是那麼糟糕。

  • Here, I'll give you a little more.

    下面,小編就給大家介紹一下。

  • (dog sniffing)

    (狗嗅)

  • (dog licking)

    (狗舔)

  • Ru, you like it? High five.

    小茹,你喜歡嗎?擊掌。

  • (cute orchestral music)

    (可愛的管絃樂)

  • Good boy, you love this.

    好孩子,你喜歡這個。

  • (cute orchestral music)

    (可愛的管絃樂)

  • No, no.

    不,不。

  • Okay, the next one we're trying is

    好了,下一個我們要嘗試的是:

  • Peter Rabbit Organics: Apple, Pea and Spinach.

    彼得兔有機食品。蘋果,豌豆和菠菜。

  • You like apples, you like peas, you like spinach?

    你喜歡蘋果,你喜歡豌豆,你喜歡菠菜?

  • (dog sniffing)

    (狗嗅)

  • Okay.

    好吧,我知道了

  • Lets see, this one might not be bad at all.

    讓我們看看,這個可能一點都不差。

  • (dog licking)

    (狗舔)

  • Oh, this is good. (dog licking)

    哦,這是很好的。(狗舔)

  • Oh, you don't like it?

    哦,你不喜歡?

  • Here, here, you don't like it?

    這裡,這裡,你不喜歡嗎?

  • (cute orchestral music)

    (可愛的管絃樂)

  • You don't like it, or you just want mine?

    你不喜歡,還是隻想要我的?

  • (cute orchestral music)

    (可愛的管絃樂)

  • No? I think it's great.

    沒有嗎?我認為這是偉大的。

  • Okay, I really don't think you're gonna like this one.

    好吧,我真的不認為你會喜歡這個。

  • The next one we're eating is, Wild Caught Coho Salmon

    接下來我們要吃的是 野生捕撈的三文魚。

  • made with organic butternut, squash, and beet.

    用有機南瓜、南瓜和甜菜製成。

  • Mhm, mhm, I bet, Okay. (dog sniffing)

    嗯,嗯,我打賭,好吧。(狗嗅)

  • (dog licking)

    (狗舔)

  • (dog licking)

    (狗舔)

  • He likes it for sure, oh my god.

    他肯定喜歡,我的天。

  • (cute orchestral music)

    (可愛的管絃樂)

  • You like it? Aw, he loves it, oh my God, okay.

    你喜歡嗎?哦,他喜歡它,哦,我的上帝,好吧。

  • (breathes out)

    (呼氣)

  • I don't think I can do this one.

    我不認為我可以做到這一點。

  • I don't think I can do this one.

    我不認為我可以做到這一點。

  • Here, I'll give you a little bit of mine.

    在這裡,我給你說說我的一點看法。

  • Aww, this shit stinks. (dog sniffing)

    啊,這狗屎臭。(狗嗅)

  • Oh my god, oh my god, (dog licking)

    哦,我的上帝,哦,我的上帝,(狗舔)。

  • Oh my god, all right. Okay. (dog licking)

    哦,我的上帝,所有的權利。好吧。(狗舔)

  • Okay, okay, okay, okay. (dog licking)

    好吧,好吧,好吧,好吧。(狗舔)

  • (sighs)

    (嘆氣)

  • (sighs) (dog licking)

    (嘆氣)(狗舔)。

  • Okay, okay, okay, okay,

    好吧,好吧,好吧,好吧。

  • (cute orchestral music)

    (可愛的管絃樂)

  • (plate falling)

    (盤子掉下來)

  • (breathes out) Okay, okay.

    好吧,好吧。

  • (groans)

    (呻吟)

  • (dog sniffing)

    (狗嗅)

  • Mm, I can't swallow, mm.

    嗯,我不能吞嚥,毫米。

  • (gags)

    (插科打諢)

  • (cute orchestral music)

    (可愛的管絃樂)

  • Oh *beep*

    哦***

  • Bruh, you went in, like, no, oh wow.

    布魯赫,你進去了,就像,不,哦哇。

  • This for me, this ain't it.

    這對我來說,這不是它。

  • (clears throat)

    (清嗓子)

  • Here, eat the rest. (dog licking)

    在這裡,吃剩下的。(狗舔)

  • Okay, so the next one we have

    好了,所以下一個我們有

  • is Happy Baby Softly Crafted: Sweet Potato,

    是快樂寶貝軟文。紅薯:

  • for stage one babies.

    對於第一階段的寶寶。

  • Not sure what that means, but, I think we qualify, right?

    我不知道那是什麼意思,但是,我想我們有資格,對嗎?

  • Let's see.

    讓我看看

  • (dog licking) (dog groaning)

    (狗舔) (狗呻吟)

  • He loves it.

    他喜歡它。

  • (jar clinking)

    (罐子叮噹)

  • All right, you got your own right there, look.

    好吧,你有你自己的權利,看。

  • (dog licking)

    (狗舔)

  • I feel if you put some cinnamon and some sugar in here:

    我覺得如果你在這裡放一些肉桂和一些糖。

  • banger.

    咣噹。

  • (plate sliding)

    (板塊滑動)

  • (dog licking)

    (狗舔)

  • High five if it was good, (gasps) it was good.

    好的話擊掌,(喘氣)很好。

  • Okay, so this one I think is going to be fire.

    好吧,所以這個我覺得會很火。

  • This is Happy Baby Clearly Crafted:

    這就是快樂寶貝清晰的工藝。

  • Bananas and Strawberries.

    香蕉和草莓。

  • I like banana strawberry yogurt, I think this is

    我喜歡吃香蕉草莓酸奶,我覺得這個是。

  • probably gonna taste similar.

    可能會有類似的味道。

  • Ru is already pretty interested, let's see what he thinks.

    小茹已經很感興趣了,看看他是怎麼想的吧。

  • (dog licking)

    (狗舔)

  • (dog licking) Oh, I don't think he likes it.

    哦,我想他不喜歡這樣。

  • This, oh, this smells good. (jar clinking)

    這,哦,這聞起來不錯。(罐子叮噹)

  • Oh yeah.

    哦,是的。

  • Okay I got it, every one that I like, Ru does not like.

    好吧,我知道了,每一個我喜歡的人,魯都不喜歡。

  • Is that how it is?

    是這樣的嗎?

  • Get it, c'mon, look.

    得到它,來吧,看。

  • (cute orchestral music)

    (可愛的管絃樂)

  • Okay. (jar clinking)

    好的。(罐子叮噹)

  • Yeah, this is good, I'll eat this whole thing right now.

    是啊,這是很好的,我會吃這整個事情現在。

  • You wanna wait? You wanna wait for me?

    你想等我嗎?你想等我嗎?

  • (cute orchestral music)

    (可愛的管絃樂)

  • (enticingly calls)

    誘人

  • Nope.

    不對

  • All right, so we're back in Ru's territory,

    好了,我們又回到了魯的地盤。

  • with a hundred percent grass fed beef,

    用百分之百的草飼牛肉。

  • Made with organic kale and sweet potato.

    用有機甘藍和紅薯製作。

  • Two things that he likes: beef and sweet potato.

    他喜歡的兩樣東西:牛肉和紅薯。

  • This is gonna be disgusting as well, I can tell.

    我看得出,這也會很噁心。

  • (sighs) Yeah, so,

    (嘆氣)是啊,所以。

  • hopefully I don't throw up.

    希望我不吐。

  • I'm sure you're gonna enjoy it, enjoy.

    我相信你會喜歡的,喜歡。

  • (dog licking)

    (狗舔)

  • It looks disgusting, oh my god.

    看起來很噁心,天啊。

  • He finished it before I...

    他在我之前完成了...

  • (gags)

    (插科打諢)

  • Okay, here.

    好吧,在這裡。

  • (gags)

    (插科打諢)

  • That don't smell right. Okay, okay, okay, okay.

    這味道不對。好吧,好吧,好吧,好吧。

  • Oh my god.

    哦,我的上帝。

  • (cute orchestral music)

    (可愛的管絃樂)

  • Okay, whew, okay.

    好吧,好吧,好吧。

  • (grunts)

    (咕嚕聲)

  • I can't swallow again, (grunts)

    我又咽不下去了,(咕嚕聲)。

  • (groans)

    (呻吟)

  • Okay, here.

    好吧,在這裡。

  • (groans)

    (呻吟)

  • (dog licking)

    (狗舔)

  • Whoa.

    哇。

  • All right, last one.

    好吧,最後一個。

  • We have, Apples and Blueberries Organic Baby Food,

    我們有,蘋果和藍莓有機嬰兒食品。

  • still stage two. Six months plus.

    還是第二階段。六個月以上。

  • (bell dinging)

    (鐘聲)

  • Apparently you might not like this though.

    不過顯然你可能不喜歡這個。

  • You were a little iffy about the last fruit mix, so,

    你對上次的水果組合有點不放心,所以。

  • let's see, I think you're gonna like it, I'm gonna love it.

    讓我們來看看,我想你會喜歡它, 我會喜歡它。

  • (dog licking)

    (狗舔)

  • (jar clinking)

    (罐子叮噹)

  • What do you think?

    你覺得呢?

  • (dog licking)

    (狗舔)

  • Oh, this is amazing,

    哦,這是驚人的。

  • (jar clinking)

    (罐子叮噹)

  • that's like applesauce.

    這就像蘋果醬。

  • This is good, I'm eating, I'm gonna eat this whole thing.

    這是很好的,我吃,我要吃這整個東西。

  • Eat yours, here.

    吃你的,在這裡。

  • (cute orchestral music)

    (可愛的管絃樂)

  • (cute orchestral music)

    (可愛的管絃樂)

  • (cute orchestral music)

    (可愛的管絃樂)

  • Okay, we're done. This is amazing.

    好了,我們完成了。這是驚人的。

  • Clearly Ru does not like it, and, yeah, that was it.

    很顯然,茹不喜歡這樣,是的,就是這樣。

  • High five! High five! He's mad at me.

    擊掌!擊掌!他在生我的氣

  • High f-. Okay, I'll give you chicken.

    高f -。好吧,我給你雞肉。

  • High five, high five! High five!

    擊掌,擊掌!擊掌!

  • Let's see about getting a high fivey for a salmon.

    讓我們看看要不要為一條三文魚來個擊掌。

  • (cute orchestral music)

    (可愛的管絃樂)

  • (cute orchestral music)

    (可愛的管絃樂)

(dog slurping) (playful music)

(狗叫聲) (俏皮的音樂)

字幕與單字
自動翻譯

影片操作 你可以在這邊進行「影片」的調整,以及「字幕」的顯示

A2 初級 中文 BuzzFeed 罐子 紅薯 咕嚕聲 上帝 食品

小狗第一次嘗試吃嬰兒食品, 竟然有這麼大的反應 (Puppy Tries Baby Food For The First Time)

  • 6 1
    林宜悉 發佈於 2021 年 01 月 31 日
影片單字