B2 中高級 美國腔 442 分類 收藏
開始影片後,點擊或框選字幕可以立即查詢單字
字庫載入中…
回報字幕錯誤
Yeah
Found cigarettes in your Fendi coat
Even though you don't even smoke
Always changing your access codes
Yeah, I can tell you no one knew
Yeah, you've been acting so conspicuous
You flip it on me say, "I think too much"
You're moving different when we're making love
Baby tell me, tell me
Who do you love, do you love now?
I wanna know the truth (Woah)
Who do you love, do you love now?
I know it's someone new
You ain't gotta make it easy
Where you been sleeping
This shit is keeping me up at night
Just admit it
Who do you love, do you love now?
I wanna know, I wanna know who
(Now, now) Who do you, who do you love, love (Yeah)
(Now, now) Who do you, who do you love now? (Oh)
(Now, now) Who do you, who do you love, love (Yeah)
I wanna know, I wanna know who
You keep switching your alibi
Stuttering when you reply
You can't even look me in the eye
Oh, I can tell I know you're lyin'
'Cause you've been acting so conspicuous
You flip it on me say, "I think too much"
You're moving different when we're making love
So, baby tell me, tell me
Who do you love, do you love now?
I wanna know the truth (Woah)
Who do you love, do you love now?
I know it's someone new
You ain't gotta make it easy
Where you been sleeping
This shit is keeping me up at night
Just admit it
Who do you love, do you love now?
I wanna know, I wanna know who
(Now, now) Who do you, who do you love, love (Yeah)
(Now, now) Who do you, who do you love now? (Oh)
(Now, now) Who do you, who do you love, love (Yeah)
I wanna know, I wanna know who
(Who, who) You've been acting so conspicuous
(Who, who) You flip it on me say I think too much
(Who, who) Moving different when we're making love
(Who, who) Baby tell me, tell me
Who do you love, do you love now?
I wanna know the truth (Woah)
Who do you love, do you love now?
I know it's someone new
You ain't gotta make it easy
Where you been sleeping
This shit is keeping me up at night
Just admit it
Who do you love, do you love now?
I wanna know, I wanna know who
(Now, now) Who do you, who do you love, love (Yeah)
(Now, now) Who do you, who do you love now? (Oh)
(Now, now) Who do you, who do you love, love (Yeah)
You ain't gotta make it easy
Where you been sleeping
This shit is keeping me up at night
Just admit it
Who do you love, do you love now?
I wanna know, I wanna know who
提示:點選文章或是影片下面的字幕單字,可以直接快速翻譯喔!

載入中…

The Chainsmokers - Who Do You Love (Official Video) ft. 5 Seconds of Summer (歌詞/lyrics)

442 分類 收藏
林宜悉 發佈於 2019 年 4 月 2 日
看更多推薦影片
  1. 1. 單字查詢

    在字幕上選取單字即可即時查詢單字喔!

  2. 2. 單句重複播放

    可重複聽取一句單句,加強聽力!

  3. 3. 使用快速鍵

    使用影片快速鍵,讓學習更有效率!

  4. 4. 關閉語言字幕

    進階版練習可關閉字幕純聽英文哦!

  5. 5. 內嵌播放器

    可以將英文字幕學習播放器內嵌到部落格等地方喔

  6. 6. 展開播放器

    可隱藏右方全文及字典欄位,觀看影片更舒適!

  1. 英文聽力測驗

    挑戰字幕英文聽力測驗!

  1. 點擊展開筆記本讓你看的更舒服

  1. UrbanDictionary 俚語字典整合查詢。一般字典查詢不到你滿意的解譯,不妨使用「俚語字典」,或許會讓你有滿意的答案喔