B2 中高級 14198 分類 收藏
開始影片後,點擊或框選字幕可以立即查詢單字
字庫載入中…
回報字幕錯誤
(Oooohohohoh)
(Oooohohohoh)
You're gonna love this
(Oooohohohoh)
You can't touch this
(Oooohohohoh)
Cause I'm a bad bitch
We hit the elevator right up to the rooftop
The bass is pumping make me wanna screw the top off
Yeah, we'll be drinking and nobody's gonna stop us
And we'll be kissing anybody that's around us
I just wanna have fun tonight
(blow up this shit tonight)
Put me under the flashing light
(Oooohohhhohhhohhh)
Let me blow up this house tonight
(Gonna blow up!)
We go hard or we go home
We gon' do this all night long
We get freaky if you want
Na nana na na na
We go hard or we go home
We gon do this all night long
We get freaky if you want
Bitch I'm Madonna
(Bitch bitch, I'm Madonna)
(Bitch bitch, I'm Madonna)
We're jumping in the pool
And swimming with our clothes on
I poured a beer into my shoe and got my freak on
The neighbor's pissed and says he's gonna call the Five-O
If they show up then we are gonna give a good show
I just wanna go out tonight
Put me under the flashing light
Oooohohhhohhhohhh
Let me blow up this house tonight
(Gonna blow up!)
Uhh
beep-beep, bitch move
We go hard or we go home
We gon do this all night long
We get freaky if you want
Na nana na na na
We go hard or we go home
We gon do this all night long
We get freaky if you want
Bitch I'm Madonna
Bitch I'm Madonna
(Bitch bitch, I'm Madonna)
Bitch I'm Madonna
Bitch I'm Madonna
(Bitch bitch, I'm Madonna)
Bitch I'm Madonna
Bitch I'm Madonna
Who do you think you are?
You can't mess with this lucky star
Ooh, oh, oh ooh
Who do you think you are?
Hold up with my nose up
And that rose up in that thang up
I'm froze up, but my stove up
Cause he eatin' like this his dinner
I run shit, I don't fall back
Cause I'm on track, I'm a sprinter
I'm bossed up, I got em awestruck
It's not a toss up, I'm the winner
Beep beep, bitch move
'Fore I bang bang with that Uz
That's miu miu on my shoes
Ain't got a thing left for me to prove
It's that bottle service all night
It's that poppin' urban just right
It's that go hard or go home zone
Bitch, I'm Madonna, these hoes know
We go hard or we go home
We gon do this all night long
We get freaky if you want
Na Na Na Na
We go hard or we go home
We gon do this all night long
We get freaky if you want
Bitch I'm Madonna
(Oooohohohoh)
We do it like this
(Oooohohohoh)
You're gonna love this
(Oooohohohoh)
You can't touch this
(Oooohohohoh)
(Cause I'm a bad bitch)
Who do you think you are?
Who do you think you are?
Who do you think you are?
Who do you think you are?
Go hard or go home zone, bitch
I'm Madonna, these hoes know
提示:點選文章或是影片下面的字幕單字,可以直接快速翻譯喔!

載入中…

【熱門新歌】Madonna - Bitch I'm Modonna (歌詞/lyrics)

14198 分類 收藏
Ruby Lu 發佈於 2015 年 12 月 14 日    Ruby Lu 翻譯    Ruby Lu 審核
看更多推薦影片
  1. 1. 單字查詢

    在字幕上選取單字即可即時查詢單字喔!

  2. 2. 單句重複播放

    可重複聽取一句單句,加強聽力!

  3. 3. 使用快速鍵

    使用影片快速鍵,讓學習更有效率!

  4. 4. 關閉語言字幕

    進階版練習可關閉字幕純聽英文哦!

  5. 5. 內嵌播放器

    可以將英文字幕學習播放器內嵌到部落格等地方喔

  6. 6. 展開播放器

    可隱藏右方全文及字典欄位,觀看影片更舒適!

  1. 英文聽力測驗

    挑戰字幕英文聽力測驗!

  1. 點擊展開筆記本讓你看的更舒服

  1. UrbanDictionary 俚語字典整合查詢。一般字典查詢不到你滿意的解譯,不妨使用「俚語字典」,或許會讓你有滿意的答案喔