Placeholder Image

字幕列表 影片播放

  • Alright guys, welcome to another episode of TwoSet Violin.

  • Today, we will be revisiting...

  • the world of musical violin examinations.

  • Those of you that play an instrument probably know...

  • Brett: Mhm.

  • AMEB.

  • Yeah.

  • And there's- there's a bunch of other ones.

  • RCM,

  • Trinity.

  • For those of you that don't know,

  • they are musical exams that...

  • if you study classical music,

  • you go through these grades.

  • So there's 12 grades that we're gonna go through.

  • Each grade consists of 4 lists: A, B, C, D.

  • - Yes. - And we're just going to...

  • play an excerpt from each one of them.

  • And see how far we can get.

  • Before we start,

  • remember to accent the like button.

  • That's right.

  • And legato the subscribe button.

  • Easy!

  • Easy.

  • Easy.

  • Are you guys prelim grade level?

  • Are you initial grade level?

  • Comment below.

  • Which grade do you think you are?

  • Pretty easy.

  • I'm getting nervous.

  • - I don't wanna mess up the easy ones. - Yeah.

  • Pretty easy.

  • Could you guys do grade 1?

  • Don't even need an exam.

  • Just watch this video.

  • You'll know which grade you are.

  • What the **** was that!?

  • I just gave up reading it.

  • Anyway, that was pretty easy.

  • Pretty easy.

  • Hard!

  • Mm!

  • SightRIEDING.

  • "Gently swinging?"

  • Mm...

  • Sw-ing-t.

  • Bro!

  • Nice.

  • Nice one, Greg.

  • That was BOHM!

  • Yep.

  • CORELLI-19.

  • Nice!

  • Easy!

  • - Nice. 很好 (very nice). - Nice.

  • - 很簡單 (very easy). - 很好 (very nice).

  • Could you guys Handel that?

  • Easy!

  • Cool.

  • Damn!

  • Nice.

  • Should've wrote a violin concerto.

  • Romantic.

  • Mhm.

  • Nailed it.

  • Practice!

  • How is Brahms Violin Sonata grade 8?!

  • That is some elite level grade 8.

  • I had to do a lot of takes.

  • Practice!

  • I think that's how you play it.

  • I know this one.

  • Dodgy!

  • Breath of spring.

  • Nice.

  • That was...

  • fantastic.

  • Harder than it sounds.

  • Ha ha ha, yeah!

  • I know this piece.

  • I don't know this piece.

  • Nailed it.

  • Brett: Nice.

  • Nice!

  • *E string whistles*

  • *E string whistles*

  • *E string whistles*

  • Have fun. New violin. Upgrade.

  • Violin is bad.

  • Nice.

  • Fluke!

  • - Tricky. - Nice.

  • Okay.

  • Prodigy piece.

  • Last one.

  • The almighty Bach Fugue.

  • Nice.

  • Thank you for watching.

  • Please like and subscribe.

  • Accent the like button like we accent all our wrong notes.

  • Bye.

Alright guys, welcome to another episode of TwoSet Violin.

字幕與單字

影片操作 你可以在這邊進行「影片」的調整,以及「字幕」的顯示

B1 中級 美國腔

專業小提琴家彈奏通過ABRSM級別的曲目 (Professional Violinists Play Through ABRSM Grades)

  • 2 1
    李芷凝 發佈於 2021 年 01 月 14 日
影片單字