Placeholder Image

字幕列表 影片播放

已審核 字幕已審核
  • - You got this, you got this, you got this!

    你可以的,妳可以的,妳可以的!

  • - OK we're going up, we're going up, we're going up.

    有了,上來了,上來了,上來了

  • - Come on, come on, come on, come on!

    再來,再來,再來!

  • - It's like if Apple created a glue gun.

    這像是蘋果做的膠槍

  • - Kind of, but it's kind of clunky.

    有點像,但感覺有點笨重。

  • - You're right.

    真的!

  • - I don't wanna complain.

    我並不想抱怨

  • - It's like if Samsung created it.

    但這比較像是三星生產的

  • - Is this for children? It seems a little dangerous.

    這是給小孩用的嗎? 這看起來有點危險。

  • - So, what are we gonna draw?

    所以我們要畫啥?

  • We're gonna do glasses?

    我們要畫一副眼鏡嗎?

  • - Let's try glasses to start.

    先從畫眼鏡開始好了。

  • - OK, so we just hit the button and then it'll go?

    Ok, 所以我們按下按鈕後就可以了嗎?

  • - What is the....there's different lines.

    這是什....這有不同的線耶。

  • What does that mean?

    代表甚麼意思啊?

  • Alright, let's just do this.

    算了,我們開始吧。

  • - It's really loud and nothing's happening yet.

    這個東西很大聲,但甚麼事都還沒發生。

  • Anything happening? - [Male in Gray] Not yet.

    有任何進展嗎? 還沒。

  • Oh there you go, you just gotta give it a little nudge.

    喔有了,你只要輕輕推一下就有了。

  • - I don't like the way this smells.

    我不喜歡這個聞起來的味道。

  • It smells pretty harmful for children and elderly people.

    這味道感覺對小孩跟老人不好。

  • - How do I make it turn?

    我要怎樣讓它轉彎?

  • - I think with your hand.

    我想用你的手吧。

  • - I'm still not getting anything.

    我的還是沒有跑出任何東西。

  • - There we go. I'm getting it. I'm getting it.

    有了有了,我的有了,我的有了。

  • - [Man in Black] What? Oh there we go, there we go.

    啥? 喔,我的也有了。

  • I think we should note that both of us have made our living as illustrators.

    我覺得我們應該要說明一下,我們兩個是靠繪圖吃飯的。

  • Full-time illustrators. - Yeah.

    我們是職業的繪圖師。 沒錯。

  • - And so far, this is what I've come up with.

    但目前為止,這是我所做出來的東西。

  • - And this is what I have.

    然後這個是我做的。

  • - This seems like something kids would do in camp

    這個很像小朋友在夏令營會做的事

  • and the counselor would go talk to their girlfriend or boyfriend at this time.

    然後那些隊輔就會在這個時候跑去找自己的男女朋友。

  • - I'm going to try the higher speed setting.

    我覺得我要試試看高速模式。

  • - Oh, I've been doing the high speed the whole time.

    喔,我一直都在用高速模式。

  • - Really? I've been doing the slower.

    真假啊,我一直在用比較慢的。

  • - I'm John McClane's in this shit.

    我覺得我是3D繪圖界的畢卡索。

  • - That changes everything.

    這樣才對嘛~

  • - I have the instinct to like, "Oh, I need to draw on paper"

    我一直有個感覺,覺得我應該在紙上畫畫。

  • but like I don't have to. - [Woman in Gray] Yeah, no.

    但其實我並不用,(灰衣女)對啊,不用啊。

  • - I could draw up here. I'm drawing right now.

    我在這裡就可以畫畫了,看我現在正在畫。

  • - Ohooooo~~~~

    嗚喔喔喔喔喔喔喔~~~

  • - Oh wait, yours is way better than mine!

    等一下,你的看起來比我的好太多了!

  • - Gosh those are like unbreakable glasses, glasses of steel.

    天啊,那個像一個永遠不會壞的眼鏡,鐵做的眼鏡。

  • They even have an already nerdy badge patch.

    它甚至還有"書呆子徽章"。

  • - I know!

    我知道。

  • - Here are my glasses.

    這是我做的眼鏡。

  • - Okay. - These are for you.

    好,這是給你的。

  • - There you go, they're very fragile.

    來,這個給你,它很脆弱。

  • - So these are Quinta's glasses.

    這個是Quinta(品牌)的眼鏡。

  • They are hearts, obviously.

    這是愛心,不解釋。

  • - Here you go. - OK, I put this...

    拿去吧。 好,我把它...

  • - Oh, yours is so cool!

    天啊,你的好酷喔!

  • - I put a fake nose on it, like for disguises.

    我在上面做了一個假鼻子,用來偽裝用的。

  • - Right?

    喔~~~

  • - So, I don't think it's a question of if we look cool.

    嗯,我認為重點不是我們看起來酷不酷。

  • I think it's more like how cool do we look?

    我覺得應該是我們看起來有多酷?

  • - Yeah. - [Man in Black] Pretty cool.

    沒錯,超級酷。

  • - Although I gotta tell you, designwise,

    但我必須跟你說,從設計面來說...

  • yours aren't really staying on my face.

    你的眼鏡沒辦法戴著。

  • - See, I was afraid of that.

    看,這就是我擔心的。

  • - Oh no! Oh no!

    喔不! 喔不!

  • - Yay! - So gorgeous.

    耶! 好漂亮呀。

  • - Yay, you look gorgeous!

    嗯啊,妳看起來很美!

  • - Thank you.

    感謝!

  • - They're built for water sports, dreaming, falling in love, seeing, and also just being awesome.

    這眼鏡是為了水上運動、閉眼睛睡覺、談戀愛、看東西、還有裝酷所設計的。

  • - I definitely see myself falling in love while wearing these glasses.

    我覺得自己一戴上去就已經戀愛了。

  • - Now I'm going to draw a penis.

    我現在要畫一個老二。

  • - Cause you know that's the first thing they drew with it.

    因為你知道他們發明這個後第一個畫的東西就是老二。

  • - Oh, yeah, oh yeah.

    沒有錯的啦~

  • - They were like "Oh we're gonna draw some dicks with this."

    他們那時候一定想說"喔我們要用這個東西畫一根屌"

  • - I'm kinda loving this thing.

    我覺得我已經愛上這玩意兒了。

- You got this, you got this, you got this!

你可以的,妳可以的,妳可以的!

字幕與單字
已審核 字幕已審核

影片操作 你可以在這邊進行「影片」的調整,以及「字幕」的顯示

A2 初級 中文 美國腔 眼鏡 老二 玩意兒 高速 模式 味道

3D筆新玩意兒?我第一次用的時候... (People Use A 3D Pen For The First Time)

  • 4798 204
    Halu Hsieh 發佈於 2015 年 05 月 12 日
影片單字